Beiratkozási folyamat és fontos tudnivalók

  • Kérjük, hozzák magukkal a szükséges dokumentumokat: 
  • Személyi igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
  • Az előzetesen kitöltött Nyilatkozat ellenőrzése és aláírása a helyszínen
  • Ha csak az egyik szülő tud megjelenni, a másik szülőtől Meghatalmazás szükséges!
  • A szolgáltatási szerződés véglegesítése az alábbi adatokkal: 
  • Fizetési mód kiválasztása
  • Részletfizetés igénylése (alapesetben éves díj)
  • Testvérkedvezmény igénylése (ha releváns)
  • Gyermek kiegészítő adata
  • A szerződés elektronikus úton érkezik a címzetthez, e-aláírás szükséges (ajánlott számítógépen kitölteni). Az eszerzodes.hu oldalról érkezik a megadott email címekre részletes leírás az elektronikus aláírás menetéről. A szerződést mindkét szülőnek külön email címről kell aláírnia.
  • Június elején érkezik emailben a számla az első szolgáltatási díjról.
  • A számlát a megadott határidőig szükséges kiegyenlíteni.
  • A könnyebb beazonosítás érdekében a számla sorszámára hivatkozni szükséges. (Kérjük számla nélkül NE indítsanak befizetést )
  • kérjük rendszeresen ellenőrizzék a megadott email fiókot
  • kérjük, ne iratkozzanak le a tömeges emailekről, mert számláinkat tömeges emailként küldjük 
  • kérjük magán, ne céges email címet használjanak.
  • A szolgáltatási díjat előre kell fizetni minden fizetési gyakoriság esetében (számla ellenében, az utalásnál kérjük a számla sorszámot megjelölni!)
  • Az első fizetési határidő: június 10. (az aktuális tanévet megelőzően) Amennyiben ténylegesen június 10-ig a bankszámlánkra beérkezik az összeg, akkor Early Bird kedvezményben részesül a család. Az Early Bird kedvezményt megelőlegezzük (ez alapján készítjük a számlát). Június 11-én a pénzügyileg nem rendezett számlát felváltandó, automatikus helyesbítő számla kerül kiküldésre a az Early Bird kedvezmény nélküli a teljes éves díj összegéről.
  • A számla legalább 10 nappal a fizetési határidő előtt e-mailben érkezik, mindig az adott hónap 1-jén.
  • A számla kiegyenlítésének határideje: 10 nap a kiállítás dátumától számítva, évközi beiratkozás esetén 8 banki nap.
  • Lehetséges fizetési gyakoriságok: az alap fizetési gyakoriság az éves (!), részletfizetés – indoklással – külön eljárásban igényelhető
  • 15 nap késés: e-mailes emlékeztető.
  • 30 nap késés: fizetési felszólítás, a kedvezmények elvesztése. SMART BIRD kategória elvesztése tanéven belül
  • 45 nap késés: jogi eljárás előtti felszólítás.
  • 60 nap késés: átadás jogi képviselőnek vagy behajtó cégnek, amelynek minden költsége a szülőt terheli + (3% adminisztrációs díj).
  • Évente egyszer, május 1-20. között van mód a változtatásra (kizárólag ebben az időszakban)
  • Késedelmes kérés csak a következő tanévtől érvényesíthető.
  • Testvérkedvezmény igényelhető, de nem automatikus, és csak akkor érvényes, ha a teljes árú Szolgáltatási díjat pontosan rendezik. – ha Smart Bird kategóriába tartozik a szülő – beiratkozáskor ezt a kategóriát „megelőlegezzük”
  • Részletfizetés kérhető pénzügyi nehézségek esetén, 25.000 Ft adminisztrációs díj megtérítése mellett
  • Egyéb kérelmek (pl. egyedi igazolások, határidő után indított adatváltoztatás) díja 10.000 Ft /megkezdett munkaóra