A Bilingual Program beiratkozási folyamatának lépései és fontos tudnivalók
1. Dokumentumok áttanulmányozása – emailben érkezik a beiratkozási napok előtt
- Kérjük, olvassák el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és a Nyilatkozatot.
- A kapcsolódó dokumentumok elérhetők a bilingual.hu weboldalon is.
2. Adatbekérő űrlap kitöltése – személyes adatok bekérése a beiratkozás folyamat (személyes megjelenés) gyorsításához
- Az adatokat pontosan, a személyi okmányoknak megfelelően szükséges megadni.
- Az űrlapon megadott adatok alapján előkészítjük a Nyilatkozatot, amit a személyes megjelenés során egyeztetünk.
3. Személyes beiratkozás és adategyeztetés a beiratkozási napokon
- Kérjük, hozzák magukkal a szükséges dokumentumokat:
- Személyi igazolvány vagy útlevél
- Lakcímkártya
- Az előzetesen kitöltött Nyilatkozat ellenőrzése és aláírása a helyszínen
- Ha csak az egyik szülő tud megjelenni, a másik szülőtől Meghatalmazás szükséges!
4. Szerződéskötés és kiegészítő adatok megadása az intézménytől kapott felvételt igazoló tájékoztatás után
- A szolgáltatási szerződés véglegesítése az alábbi adatokkal:
- Fizetési mód kiválasztása
- Részletfizetés igénylése (alapesetben éves díj)
- Testvérkedvezmény igénylése (ha releváns)
- Gyermek kiegészítő adata
- A szerződés elektronikus úton érkezik a címzetthez, e-aláírás szükséges (ajánlott számítógépen kitölteni). Az eszerzodes.hu oldalról érkezik a megadott email címekre részletes leírás az elektronikus aláírás menetéről. A szerződést mindkét szülőnek külön email címről kell aláírnia.
5. Szolgáltatási díj befizetése
- Június elején érkezik emailben a számla az első szolgáltatási díjról.
- A számlát a megadott határidőig szükséges kiegyenlíteni.
- A könnyebb beazonosítás érdekében a számla sorszámára hivatkozni szükséges. (Kérjük számla nélkül NE indítsanak befizetést )
Fontos tudnivalók
✅ A gyermek csak aláírt szerződés és rendezett szolgáltatási díj számla esetén kezdheti meg tanulmányait a Bilingual Program partnerintézményében.
✅ A személyes adatokkal ellátott linkek nem továbbíthatók, adatvédelmi okból.
✅ A szerződés e-aláírásához számítógép használata javasolt a gördülékeny kitöltés érdekében (nem telefon).
📌 Határidők betartása és pontos adatok megadása kulcsfontosságú a beiratkozás sikeres lebonyolításához!
Számlázási kisokos – Bilingual Program
Ez a lényegre törő összefoglaló segít eligazodni a számlázási szabályokban.
Kapcsolattartás emailben:
- kérjük rendszeresen ellenőrizzék a megadott email fiókot
- kérjük, ne iratkozzanak le a tömeges emailekről, mert számláinkat tömeges emailként küldjük
- kérjük magán, ne céges email címet használjanak.
1. Fizetési módok és határidők
- A szolgáltatási díjat előre kell fizetni minden fizetési gyakoriság esetében (számla ellenében, az utalásnál kérjük a számla sorszámot megjelölni!)
- Az első fizetési határidő: június 10. (az aktuális tanévet megelőzően) Amennyiben ténylegesen június 10-ig a bankszámlánkra beérkezik az összeg, akkor Early Bird kedvezményben részesül a család. Az Early Bird kedvezményt megelőlegezzük (ez alapján készítjük a számlát). Június 11-én a pénzügyileg nem rendezett számlát felváltandó, automatikus helyesbítő számla kerül kiküldésre a az Early Bird kedvezmény nélküli a teljes éves díj összegéről.
- A számla legalább 10 nappal a fizetési határidő előtt e-mailben érkezik, mindig az adott hónap 1-jén.
- A számla kiegyenlítésének határideje: 10 nap a kiállítás dátumától számítva, évközi beiratkozás esetén 8 banki nap.
- Lehetséges fizetési gyakoriságok: az alap fizetési gyakoriság az éves (!), részletfizetés – indoklással – külön eljárásban igényelhető
2. Késedelmes fizetés következményei
- 15 nap késés: e-mailes emlékeztető.
- 30 nap késés: fizetési felszólítás, a kedvezmények elvesztése. SMART BIRD kategória elvesztése tanéven belül
- 45 nap késés: jogi eljárás előtti felszólítás.
- 60 nap késés: átadás jogi képviselőnek vagy behajtó cégnek, amelynek minden költsége a szülőt terheli + (3% adminisztrációs díj).
3. Fizetési mód és költségviselő változtatása – szerződéses adatok változtatása (email is!)
- Évente egyszer, május 1-20. között van mód a változtatásra (kizárólag ebben az időszakban)
- Késedelmes kérés csak a következő tanévtől érvényesíthető.
4. Testvérkedvezmény és egyéb engedmények
- Testvérkedvezmény igényelhető, de nem automatikus, és csak akkor érvényes, ha a teljes árú Szolgáltatási díjat pontosan rendezik. – ha Smart Bird kategóriába tartozik a szülő – beiratkozáskor ezt a kategóriát „megelőlegezzük”
- Részletfizetés kérhető pénzügyi nehézségek esetén, 25.000 Ft adminisztrációs díj megtérítése mellett
- Egyéb kérelmek (pl. egyedi igazolások, határidő után indított adatváltoztatás) díja 10.000 Ft /megkezdett munkaóra
5. Fontos tudnivalók
- A számlázással kapcsolatos ügyintézés kizárólag e-mailben történik: .
- Személyes adatok, számlázási cím vagy e-mail cím változását 8 napon belül be kell jelenteni.
- Ha a szülő 60 napot meghaladó tartozást halmoz fel, elveszíti a jogot a gyermek iskolai teljesítményéről szóló visszajelzésekre (év végi értékelés, Cambridge teszt stb.).
- Évközi kilépés esetén egyedi elszámolást alkalmazunk (az elszámolás logikájából következően az adott kedvezmények elvesznek)